Computere til elever

Vi udleverer computere til eleverne i 4. klasse, hvor vedhæftet brev afleveres til forældre og elever.

Eleven er selv ansvarlig for, at der ikke sker skade på eller tyveri af den udleverede computer. Det samme gør sig gældende, når der er tale om bøger eller andet af skolen udleveret undervisningsmateriale. Computeren skal med hjem dagligt, og må ikke opbevares i klasselokalet efter endt skoledag.

Computeren skal afleveres i samme stand (efter 9. kl), som den blev modtaget i. Det er derfor vigtigt at sørge for, at passe godt på den og pakke den forsvarligt væk,  når den ikke er i brug. Det er derfor ikke tilladt at sætte klistermærker eller andet på computeren.

Det lånte IT-udstyr er Rødovre Kommunes ejendom.

I tilfælde af skader, er det skolens ansvar at afholde udgifter til reparation eller nyanskaffelse, hvis computeren ved et hændeligt uheld bliver beskadiget eller bliver væk.

Familien er overordnet erstatningspligtig, hvis det lånte ikke behandles efter de gældende retningslinjer (uagtsomt):

- Hvis det bortkommer uden der er bevis for tyveri.

- Det går i stykker ved forkert behandling eller hærværk.

- Det ikke tilbageleveres efter låneperiodens udløb.

Vi har stor fokus på, at skolens undervisningsmateriale behandles i henhold til ovenstående.

supplement til forsikring IT.pdf

Shape Created with Sketch.

Brev_1.pdf

Shape Created with Sketch.